вторник, 21 августа 2012 г.

ПОРТФОЛІО ПРОЕКТУ



Назва проекту. Жінки в історії української літературиНазва навчальної теми.  Марко Вовчок (Марія Олександрівна Вілінська). Життєвий і творчий шлях.

Основний та другорядні навчальні предмети
Українська література, історія України

Вік учнів, клас14-15 років, 9 клас

Стислий опис проекту
Учні працюють у малих різнорівневих групах, кожна група заздалегідь шукає матеріали в різних джерелах відповідно до зазначеного завдання: художні фільми, фонотека, фотоматеріали, відгуки літературних критиків тощо. Продуктом діяльності учнів повинна стати презентація.План
План навчального проекту 
План впровадження проекту Навчальні цілі У процесі виконання проекту учні набувають вміння швидко шукати інформацію, критично, компетентно оцінювати інформацію, виявляють ініціативу, здатність оригінально викладати знайдений матеріал.Опис оцінювання
На початку навчального проекту
На початку проекту вчитель демонструє учням інформаційну листівку, роздає З-Х-Д таблиці, які учні заповнюють за допомогою анкетування, розподіляє учнів у різнорівневі групи.

Під час роботи
Упродовж виконання проекту проводиться оцінювання, щоб допомогти учням розвивати навики мислення вищих рівнів, розробляти зміст учнівських робіт та здійснювати самооцінку свого просування у навчанні. Оцінювання здійснюється вчителем щоденно на основі перегляду продуктів діяльності учнів.

В ході проекту
У кінці роботи над проектом здійснюється самооцінювання та взаємне оцінювання роботи групи учнями всього класу.
Діяльність учнів
На початку проекту вчитель зацікавлює учнів та батьків за допомогою інформаційної листівки, мотивує перевагу методу проектів, допомагає учням визначити його завдання, установлює критерії оцінювання результату і процесу створення проекту; учні обговорюють пропозицію щодо роботи над проектом.
● Клас ділиться на 4 групи, кожна група має консультанта та капітана. Консультантом може бути обдарований учень, учитель інформатики. Перша група шукає в Інтернеті фотоматеріали, відео про письменницю; друга група знаходить цікаві матеріали з біографії митця; третя група знаходить відгуки критиків, перелік та тематику творів, визначає тему та ідею оповідання «Максим Гримач»; четверта складає презентацію та цікавий варіант перевірки знань: кросворд, шараду тощо.
● На етапі збору інформації учитель та консультанти здійснюють непряме керування, учні працюють з різними джерелами інформації.
● На наступному етапі аналізу зібраної інформації відбувається спільна робота учнів та консультантів, у результаті якої створюється презентація творчості Марка Вовчка.
● Оцінювання здійснюється шляхом підсумкового тестування та кросворду. Учні одержують оцінку за якість презентації.Відомості про автораІм'я, прізвище Валентина ВіннікФах, навчальний предмет Філолог. Викладач української мови та літературиНавчальний заклад Манченківська ЗОШ 1-3 ступенів Харківської районної ради Харківської областіМісто\село, район, область с. Манченки, Харківський район, Харківська областьКонтактні дані 7419773Відомості про тренінгДати проведення тренінгу 13.08.12. – 20.08.12.Місце проведення тренінгу Манченківська ЗОШ 1-3 ступенів Харківської районної ради Харківської області
Тренери Ковбаса Віктор Михайлович


Комментариев нет:

Отправить комментарий